hela världen är så underbar, om man är korkad, tom och glad

vilket jag måste vara idag då.. jahapp..

i fredags så vi först på texbar ( he-he) och käkade tacos till jag trodde att det skulle komma ut ur näsan på mig ( som tur va gjorde det inte det men det va relativt nära) sen drogade jag och mattan och mätz vidare till sjögren som hade lite party, det va väl inte sådär jättedragit men det va kul, sen va det hem och sova som gällde för hela slanten, hann dock med ett avsnitt av " pimp my indian" det är en ny relativt ny grej som jag och mätz blum jobbar på..

lördagen va kul.. förade lite här och där och det kändes som ett irr hela dagen men sen bagav vi oss till hakon, och på hans rum va det drag ( har kommit fram till att posthuset är som en jättestor villa och alla lägenheter är som rum, och det är inte svårt att få den illusionen med tanke på hur lyhört det är där! haha) dyngade ( och drygade) till och det va kul=) haha kvällen bästa är när jag och lennie fyllekäkar mackor med keso och jääävligt mycket kryddor, lyssnar på ganska dålig svensk hiphop och vi sitter och diggar som faan! haha helt inne i oss själva och i musiken haha och ba: faan va bra det här är!" typ som om grabben förtjänar nobelpriset i poesi eller nåt.. haha

idag har vart en allänt shittyday som man helst skulle sova bort! usch jag mår lite illa

Kommentarer
Postat av: MäTz

HELA VÄRLDEN ÄR SÅ UNDERBAAAAR!

ÄLSKA MARKUS, ÄLSKA DIG OCH ÄLSKA DEN SPEXIGA HELG!

Postat av: Lennart

HAHAHA jag älskar att vi var helt jävla inne i låten och diggade som vi vore wiggas. men thats the way we are

2008-04-29 @ 11:13:20
URL: http://lenniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback