hej jag heter sara och jag är den veligaste människan som nånsin gått i ett par skor

fan av jag hatar att inte veta vad jag vill, och svaret brukar normalt komma typ en eller typ två timmars sent, men försent är alltid försent.. jag hatar att ta förväl och tänka på framtiden, det finns fan inget mer ångestfyllt!! men vafan ska hända nu... ja det vet fan bara den som kan se in i framtiden och om jag visste att jag inte skulle sakna dig som fan skulle allt kännas så mycket bättre.. är trött på att somna in och undra om din dag har varit bra..


men det va länge sen sist:p har inte vert hemma på ett tag faktiskt, bodde hemma hos lennie förra veckan tror jag ( har blivit så jävla förvirrad) och det va så jävla nice att jag stannat kvar där:p vill fan kirra lägenhet nu.. det är så jävla skööönt!

helgen har spenderats hos mattan och lennie och deras 48:a timmars fest ( tog det dock rätt lugnt i fredags med tanke på att jag skulle jobba hela lördagen) många kära återseenden:)

sitter för tillfället på info och layout och DET SUGER!!

min lärare skiter förövrigt i mig=( haha

weeii

Kommentarer
Postat av: Lennie

sicket helvete. tycker inte att man ska behöva ta farväl!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback