Do I look I sell DRUGS?!?!?!?!?!?!?!

denna dag in my ganska snabbpulserande hjärta!! hade en lektion imorse som tog ca en halvtimme, sen glassade jag och anna på maren ( vi åt glass assååå) och sen har jag solat hela dagen med mina bitches.. där låg vi som fyra flottiga korvar, redo för sommaren.. eller nåt... haha

imorgon ska en annan jobba OCH JAG ÄR SÅÅ GLAAD FÖÖR DEET=)=)=)=)=)

jag vill ha pengar jag vill ha sommar jag vill ha en speciell t-shirt från topshop jag vill ha en asfin kjol från indiska( som inte varkar finnas men ändå) jag vill ha balleskor jag vill ha långa sommarnätter jag vill ha bra betyg jag vill ha KORV!!







en till grej: GRATTIS MAMMA:)






image76


Kommentarer
Postat av: matilda

JAG VILL HA KUUUUK


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback