det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot

haha jaa och såhär bra gick det med min vita helg liksom:s haha fittifan i fredags jobbade och sen va det party och drama.. lördagen skulle vi kolla på lennie när hon gick modell men det sket sig ju totalt  ( fyfan för dig!) haha nej men det va skit tråkigt att inte se:(

fast den största frågan av dom alla är väl vafan jag gör inomhus?! har väntat på denna dag sen jag såg vädret i typ tisadags, men nej.. kännner mig lite opepp en vacker dag som denna.. HEJDAA







Kommentarer
Postat av: dansare

kolla gärna in min blogg, finn smink från oriflame att köpa:)

Postat av: carro

Hej. Haft en bra dag solsken hos dig med ?
Kram Carro

2008-04-20 @ 13:38:57
URL: http://underbliven.blogg.se
Postat av: Marie

hehe, är det inte konstigt. man jobbar o sliter o beklagar sig över att man inte kan vara ute i solen,, så blir man ledig och vad gör man - jo man sitter INNE!

2008-04-20 @ 13:57:13
URL: http://www.metrobloggen.se/marie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback