your love is wicked

grymmaste låten eeever!! löve it!

efter att ha bott x antal veckor hos min syrra har verkligen förstått charmen med att bo i en egen lägenhet! såå jävla skönt och underbart och jaa jag vet inte allt... helgen har varit den sämsta på lääänge.. i fredgas, gjorde mig iordning och halvt förade själv ( AAAAGNEEES) sen drog til ett annat förkrök som sög ur all pepp från mig och sen vidare till "festen" och sen på lördagen va jag så kronbakis så jag vet inte vad som hänt, va fan inte ans full!!!! haha men men










ME LIKE!!!

Kommentarer
Postat av: bea som börjar bli lessen

KAN INTE DU BARA TA OCH UPPDATERA NÅN GÅNG SARIS???

2007-10-29 @ 12:40:32
Postat av: jaak

mne ajg gör ju det fisen :)

2007-11-08 @ 18:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback