your love is wicked

ja nu är man hemma igen:p det va ju ett tag sen man va det med tanke på att man för tillfället flyttat till slödder.. men om jag trivs! så jävla nice faktiskt!! men men nu är man hemma för att plickten kallar och imorgon bar resan av mot gamleby/ västervik... haha har äntligen köpt en nödlösning i form av en skamligt ful mp3, men vafan tänkte jag, den va ju billig och den fyller sin funktion så den fick det bli, finns dock ingen dispay men jag hoppas att det funkar.. önskar att jag hade pengar!!!!
vill/ måste ha en ny vinterjacka, nya vinterskor och jag behöver dock inte, men jag vill ha en ny mobil!!!

mina nya spela-hela-tiden-för-att-dom-är-så-jävla-bra-låtar: brick & lace-your love is wicked och akon- sorry, blame on me    

jag älskar`t !!

men harehej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback