PETTER!!

jag vill inte vara här, jag vill vara frisk ju :(

haha kom just att tänka på att jag är nog den ända som gillar riktigt ruskigt höstväder... jaa, en lite parantes sådär..

helgen va som planerat inte ett dugg givande.. hur schöönt som helst.. jobbade i fredags med restan av dreamteam ( micke som va trött efter X antal timmar överjobbande och robbin som hade ont i axeln och kunde lyfta armen ca 15 cm... och jag va sjuk) men men det va ingen som klagade iaf :p
lördagen var soft värre då jag jazzade järnet i betongen eller vad man ska kalla det.. gagagagaaah!

IDAG KOMMER MATTAN O LENNIE HEM!! måste jag säga att jag är extremt KLAD över detta..

dom har dock inte vart borta så länge men tillräckligt länge för att man ska hinna sakna dom.. eller ?

haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback