LATER!

kan ni gissa vad jag gjorde i fredags?

gårdagen spenderades på bästa sätt med min käre mor i nyköping. hittade inte så mycket, men en tröööja och två klänningar fick det bli.. senare umgåsades jag med lennie o mattan och vi släppte loss som aldrig för till gamla härliga slagdängor.. sen åkte jag o my partner in crime matilda aka mattan till järna för att möta upp benga och andra coola krabbar...kvällens underbaraste händelse va när mattan lägger sig i badkaret på sin jacka och utbrister : sara det va fan askönt, prova själv! seriöst jag skulle fan kunna sova här haha och tror mig det va fan askönt!!
 sen satt vi på stationen och va mer än lovligt hungriga, lät typ som den gamla scan reklamen, ni vet: ååh köttbullar.. köttbullar!

fast vi ville inte ha köttbullar utan max- hamburgare och kött o pommes med massa bea och kebebpizza med fett mycket sås!.. ( nyttiga clubben) varför blir man jämt så jävla hungrig på fyllan?

det har liksom snöat och det är fan underbart! snart är det jul! me love it!

fast den får gärna försvinna tills efter nyår så att det kan bli vår då:D

nu ska jag ner o krubba farsdagmiddag med min family... hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback