jag älskar dig men fan va vi håller på...

jaha ja denna dag har vart förödande lik alla andra dagar.. är så trött! man går upp, åker till skolan, är i skolan och försöker hänga med( orkar dock inte lyssna) åker hem... hemma då? nehe nej men då är man för jävla trött för att ens leva! hatar allt som har med hösten att göra!       förutom att den är så mysig...
 
(???)
nej men man vaknar, det är mörkt och när man väl är hemma igen är det lika mörkt som dödgrävarns chokladfabrik :( ( lite väl internt men det är ett ställe man inte vill vara på!!!)

jag börjar bli riktigt orolig för min lillasyster om jag ska vara helt ärlig... när ska hon börja krigsmåla sig? när ska hon supa sig full på HB och red-bull? när ska hon börja röka? när ska hon börja träffa riktigt olämpliga killar?
när?när? NÄR?!?!?

är egentligen riktigt bra att hon är lik sin syster som hon va i den åldern dock! ( förrutom det sistnämnda dock men men) herregud vilken underlig liten figur man var i den åldern.. skönt är ju att åren går och man växer ifrån det....

snart är det i allafall helg och det ska bli så uunderbaaart!! men jag måste nog öka min sömnskvot eller hur man ska uttrycka det... är på tok för trött för mitt eget bästa.. inget är kul när man är trött.. man går runt där med sitt eget lilla personliga regnmoln, järnkrans på skallen och tycker att allt i livet är rätt.... allt annat än underbart...

men för att inte låta allt för emo så kan jag ju avsluta med att jag gillar att choklad...



mitt tappra försök att bli lika känd som Xzibit eller hur fan han stavas?!?











måste btw bli mycket bättre på att använda min kamera.. mmm kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback