you said you would love me until you died...

and as far I know your still alive.....




 nej det är inte lätt när det är svårt... den här veckan har vart heelt underbar soo far.. har vart ledig onsdag, torsdag och idag=)
de senaste dagarna har jag vart rätt mycket i järna... senast igår faktiskt där jag och maria skulle festa till det, men det va tydligen bara vi som va på det spåret.. men som alltid har vi alltid lika kul:D

idag tror jag minsann att jag ska till rix, vattefan varför det är nu för?! det brukar väl vara typ i slutet av sommaren, början på hösten? rätta mig om jag har fel...

annars händer det inte mycket.. men som min gamla mor skulle sagt.. har man inkomster blir det utgifter..
 inte för jag vet vart det skulle passa in i min situation för tillfället:S haha ( osammanhängande)

har ju dock min anledningar, sov hos maria i natt och där blir det inte mycket sömn om lilla rasmus får bestämma... kollade på " the boondocks saints" asså jag tröttnar aldrig på den! huuur bra som helst! har även kollat på sunes sommar och den filmen kan ju inte beskrivas annat än att den är klockren!!!:D

längtar som en liten mupp till sommarlovet... börjar ju dock bli hög tid att fixa sommarjobb.. en annan va ju näst intill garanterad ett jobb som inte alls är så solklart längre:( int praa int praa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback