the only thing that´s real

helgen var riktigt lyckad om jag ska vara helt ärlig:D va först och fikade med Tomas på tratten sen träffade jag Sofia, Fredde och en annan kaxig jävel:P haha sen va vi med dom... det va skoj.. sen i lördags skulle vi till grönan men det blev ändrade planer så det blev en lunch på kolgrillen och sen hem till Anne och till en början va jag rätt så seg sen gårdagen, men senare kom man igång... haha satt och sjöng vackra, vackra melodier på nattbussen med Carro, Bea och Svullo, dock inte uppskattat av alla men vem får inte stå ut med lite skönsång inpå småtimmarna? haha... och jaa på morsdag vaknar man mer tidigt än tillåtet men vad gjorde det när man ska upp och ge mamma frukost på sängen? sen bar det av till mariefred för att äta glass med familyn så att säga... sen åkte jag och Sofia in till södertälje och hem till Fredrik för att kolla på sveriges smartaste barn, och jag måste säga att Sofia är INTE ett av dom!!! haha Fredde stod för kvällens kommentar
- ja Fredde vad skulle du göra om två tjejer klådde dig på det här?
- nej jag skulle fråga om dom skulle med på efterfest....

haha neeej, förvånad? inte alls! hahahahaha



har även spånat fram ( tillsammans med min kompanjon Matilda Blom aka Mattan) hur min framtid ska se ut:

jag är lyckligt gift med skärgårdsdoktorn och vi bor i en fin, stor villa i stockholms skärgård, har egen brygga och båt som vi brukar fara ut i.... vi har ett stort vardagsrum med utsikt ut över havet och en stoooor soffa. jag är gravid och dricker en stor kopp te och skärgårdsdoktorn sitter bredvid i en grå, stickad polotröja och dricker ett glas wiskey. sen säger han " det ser ut att bli oväder ikväll"


hahahaha åååh vilken dröm!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback