ljug och kyss mig hårt en sista gång

jaa inte mycket har hänt en dag som denna... vart i skolan och det varade ju inte så länge.. ska fan inte klaga för det va inte mer än underbart så jupp.. sen styrde kosan mig hem iaf och med det tillkom även ett mycket trevligt sällskap bestående av mathilda... vi gick hem och brist på annat åt vi mackor=)

sen skulle vi möta svullo och eftersom att vädret inte tillät annat än en riktig oufit såutrustade ossöver det vanliga: mathilda i mina rosa gummistövlar och rosa tröja och jag i spygröna ( MYCKET SNYGGA!) gummistövlar och en om möjligt ännu grönare tröja... jaa inte va vi annat än en vandrande sensation på fyra ( åtta om man räknar med Izas labbar)

nu har jag vart ute och traskat the streets of my home town ( egentligen inte men vem orkar åka så långt?) och är mer än lovligt trött och det ska bli wonderbaaar att gå och lägga sig i en stor varm säng helt ensam ( vem har sagt att jag inte ljuger bra?!)  men men har bra så lär vi inte ses på ett bra jävla tag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback