jag förstår bara det som var vårt

ja men tro fan att det va på rix men hamnade:P va kul faktiskt haha roligast va ju iallafall e-type! haha stackarn säljer så kasst att han måste ge bort sina singlar:D haha ÅH SOPA!

Igår va jag med maria och maria och träffade alla deras vänner och det va faktiskt hur kul som helst.
jag kände mig inte liten iallafall medelåldern va ju typ 22 och alla frågade vad jag jobbade med haha.. " nej asså jag pluggar, här på andra sidan gatan=)" haha det va kul...

är sjuk och det va ju passligt att man skulle bli sjuk så här lagom till man började skolan igen efter en underbart långhelg.... sitter här och lyssnar på den underbaraste låten som gjorts..  Enrique Iglesias - Hero
den är ju så underbar, gammal men ändå.. börjar ju fan tjura snart=(


jaa jag vet, det är underbart väder ute men här sitter jag och inte kan annat haha men men i brist på annat att hitta på så är det väl här man hamnar.. orkar inte gå ut... orkar inte alls.... orkar inget....


HAHAHAHA EMOOOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback