I´ll be all you need and more

jahapp så sitter man här igen.. på företagsekonomin och livet leker.. har en sen gick jag hem och vfa duktig ocfruktansvärd huvudvärk pga av att det inte blidde många timmars sömn inatt:/ men men igår så va jag först i skolan och sen bar det av till vårdis där jag fick en spruta... det sved förfärligt men det vågade jag inte erkänna till svullo:P ( en spruträdd gullig jävel det där) h pluggade ett tag.. sen kom min käre mor hem och vi åkte och handlade sushi.. dock inte lika smarrigt som från minaco, men det va fan niice det med:D sen gick jag och madde och mickis ut och gick.. haha mickis gick med stavar och det såg faan kul ut vill jag lova!! haha...

längtar som fan till helgen!! ÄNTLIGEN GNESTADAGEN!! haha det är fan årets händelse i vår lilla stad av vackra byggnader(?) men ändå:) hoppas att det blir lika lyckat som förra året och att man har nånstans att vara när alla vänner har gått hem...

iförrgår va också en allmänt trevlig dag.. klockan var väl sisådär en nio då jag kände att jag inte ville gå och lägga mig och var på tok för rastlös för att kunna kolla på tv så jag gick hem till benjamin.. där va det fett med röj och vi drack te, kollade på OC och rökte vattenpipa... niiice:D



annars är det inte mycket som händer för tillfället... tack för att ni lyssnade... over and out.. kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback