I can kiss the pain away

ännu en dag och inte mycket har hänt.. känner mig smått stressad om jag ska vara ärlig:S matteprov, körkortsteoriprov, läsa en engelskabok till på torsdag, körinlämning som är c.a 5 månader sen, fitnessprov jaa gud vet allt!! och allt på några få veckor fan jag vettefan hur detta kommer att sluta men man orkar ju inte allt!! och alla bara tjatar: du kommer att ångra dig så mycket när du börjar jobba, du kommer att längta tillbaka!!..
jamen vafan jag gör ju redan det!! kommer ihåg när man gick på freja.. då på den tiden va det ju fan skittråkigt då men nu när man tittar tillbaka hade man ju skitkul, lärarna var underbara, den äckliga skolmaten va skitgod VAD DU VILL!
är det så det ska va? ska man tänka bakåt och sakna tider som har vart? det blir fan inte en människa gladare av.. minnen är minnen och mer än det kommer det aldrig mer att bli. men men vem har sagt att det är lätt.. haha


snart kommer Svullo hit och vi ska träffa Benjamin och om man har tur kan man få rulla en ciggis:P kul faktiskt
snart är det helg ska träffa Tomas på fredag och på kvällen ska jag och min f.d galonbralla Sofia hitta på nåt.. förhoppningsvis nåt skoj men det brukar ju bli så...





Lars Winnerbäck- Hugger i sten, När elden falnar men fortfarande glöder

Kommentarer
Postat av: Matilda

du har SÅ RÄTT!!
peace and love to you ma brotha!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback