vilket underbart lov!!

fan jag tror inte att jag vart med om nåt roligare faktiskt!!
har vart så sjuk som en människa kan bli hostat lungorna ur mig och haft feber:( gud nåde den som inte tycker synd om mig!
men tacka vet jag pappa som va och hyrde film åt mig (oss, eftersom att jag smittat honom hihi)
kollat på pirates of  the caribbean eller hur fan det nu stavas och EN HEEELT UNDERBART FILM!!!
The Guardian den bara måste ses!! skit djup film, det vill jag lova, tjurade fan... så jävla wonderbaaaar...

just nu är väl min högsta önskan att bli frisk och kunna ta igen det här jävla lovet!! skulle ju ha kul och röja 24/7, men nej då ligger man hemma och kollar på Oprah när dom  snackar OM bebis språk.. otroligt givande... NOT!

mår lite bättre nu men fortfarande inte helt återställd, hoppas på att den ( återställningen alltså) kommer imorn som man slipper att kippa efter andan som en annan jävla fiskjävel på torra land.. skulle ju hålla mig borta från sjukdomar denna vinter men man ska fan aldrig säga aldrig!

jaja ska käka nu.. herehej!


hoppas att du har det kul i Borren Määthi giiirl:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback