tillbaka till verkligeheten

första dagen i skolan sen lovet och det känns ju inte helt okej med tanke på att det här lovet bara kännts som en helt vanlig helg.. inte så mycket att hurra för med andra ord..:S

det som har hänt idag är väl inte så mycket.. vann i alla fall en final på poker =) ( mycket stolt över detta)
åkte hem till mathilda och kollade på en väldigt bra wallander film " täckmanteln"... fett tung rulle asså:p
kollar även på outsider som handlade om stackare med jävligt jobbiga sjukdomar.. fyyfaaan!!
kommer hem, vill gå ut och gå och så har sofia den jäveln fått urinvägsinfektion så nu är jag helt inställd på att bara vara hemma.. tänkte kolla på " leende guldbruna ögon" men det blidde ju inte så heller.. istället sitter jag och pratar med heini ( en GAMMAL kompis från förr som jag inte pratat med på typ 100 år!) hur kul som helst...

helgen va väl ingen höjdare den heller, va hemma i fredags och kollade på " så ska det låta" och " lets dance" med familjen ( vill tillägga att jag va sjuk) och i lördags va i södertälje och kollade på film....

 får vi hoppas att det funkar nu då!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback