friiday<3

äntligen bloggar man igen efter mer än en vackas uppehåll.. hihi...

sitter hemma hos sabban med mattan och jazzar lite.. ska på tjejmiddag ikväll och fira sophie( som btw fyllt 18!! STORT GRATTIS HJÄRTAT!!) det ska bli skiiitmysigt...

i veckan har det inte hänt så mycket.. skulle inte skolka på hela veckan och jag klarade mig till torsdag då jag tog igen hela veckan och bara tog det chill med svullo och mathilda=)

har även sett dödgrävarn och det kan ju förgylla hela ens vecka vilket han definivt gjorde! haha=D jiiha...

och en mycket efterlängtat friend of mine har äntligen dykt upp! våren är kommen till vårt kalla sverige!! wihuu

men men tack för visat intresse...





alexandra wågelito<3 du är bäst,, never forget


Kommentarer
Postat av: mätigirl

HAHAHA DÖDGRÄVARN förgyllde fan hela mitt liv!!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback