another day without a dollar

sitter i skolan och jazzar lite nu på företagsekonomin... haha huuur kuul som helst. the sweetest Harry in the world har inte bättrat sig ett dugg:P haha

allt känns bättre nu, vet inte vad det beror på men nåt måste det vart. mysket tack vara my angels on earth:

Mathilda Eriksson <3 Sofia Nilsson <3 och Alexandra Wågman<3

ber gudarna om en dag då jag kan ge tillbaka allt ni gett mig.... tack för att ni finns!

annars så flyter väl livet på i det övriga... kollade på " säg att du älskar mig"  för nån dag sen och jag tyckte minsann inte att den va så dålig som alla hade sagt, det kändes som en film som man bara va tvungen att se som typ "fucking åmål" och " fjorton suger"  den sistnämnda sööög ju verkligeeen!!! haha men men, man ska som sagt se livet från den ljusa sidan och ta varje dag som den kommer... herregud DEN STOORE FILOSOFEN HAR TALAT!!!
haha men det är ju så det funkar.... 






 det sägs att det som inte tar död på en gör en starkare,
om jag överlever det har kommer jag va starkast i världen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback