aah..

vad ska man säga?
jobbade igår, sen va jag med svullo och benjamin... vi va hemma hos bebbe och efter ett tag såg vi ljuset i tunneln och somnade....

idag kommer att bli en dag utöver det vanliga det känner jag ju redan nu men vad som händer vet man ju inte.. tänker inte toffla efter den där fittan någe mer, nej det är slut på det nu! efter allt jag gjort för dig är det sista du kan göra är att låtsas som att du bryr dig, men icke! TVI DIG!

ikväll ska det bara vara me and maah göörls och jävlar vilket röj... haha.. ska ut och möta matthew/ matigöörl/ mathildis/ mattan... ja kalla henne vafan ni vill... haha gillar henne...




the killers- mr brihgtside
lars winnerbäck- för dig, allt jag ser, söndermarken, över gränsen.. ( listan kan göras lång)
jet- look what you´ve done

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback