You can stand under my umbrella

denna dag har vart händelserik som få andra i mitt liv :) kom till skolan i ottan men inte fan hade man lektioner:S men sen hade vi naturprov och om jag får säga det själv tror jag att det gick ganska bra.. joo men man kan ju alltid hoppas:P haha.. sen hade vi tråkigt så vi åkte hem till henkiboy och efter att ha stekts i solen drog den jäveln fram vattenslangen och tyckte att han gjorde det enda rätta.. haha sen kom vi på den brilianta idén att gå hem till christian och basta och henke vägrade köra oss för vi va heelt dyngsura ( eller jag och anna iaf:P) haha det va många som tittade aif men den bjöd vi på;) haha

helgen vill man ju helst glömma ( eller jaa har jag ju på sätt och vis men men) jag vet att jag har vart en idiot och jag ber om förlåtelse till alla inblandade!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback