verje litet steg du tar...

längtar som ett litet as tills både fredag och lördag!!
idag har man vart i skolan igen och sen drog till skärholmen och köpte en bikini och det va tametusan välbehövt kan tänkas.. den är smucker=)

igår va man med muppen Nilsson och innan läggdags stod det kvällsdopp på kalendern.. va faktiskt hur varmt som helst! sjukt egentligen hur varmt vattnet kan va så här tidigt på året.. hoppas bara att det fina vädret håller i sig eller iallafall kommer tillbaka till helgen!

nu ska vi tydligen till Danmark istället för Tyskland men inget mig emot! det ska bli hur kul som helst och jag längtar som satan!! jag vet att jag sagt det förr men jag tänker inte att ge mig!! jag längtar jag längtar jag längtar!!! hahaha

snart ska man väl bege sig till sofia igen.. vettefan vad vi ska göra men vi brukar alltid hitta på nåt skoj, trots brist på sömn och vatten så är jag ovanligt pepp... kanske är det mina höga förväntningar till helgen?? kanske borde berätta för resten av familjen vad som väntar:/   haha

kom precis på( eller mamma berättade för mig) att jag kommer att vara ensam hemma på min födelsedag=(
" men du kan ju komma ut till Åland"
men kul? nej jag ska fan gå ut på min födelsedag! nån jävla måtta får det väl vara på eländet... jag vill att dom ska vara hemma och sjunga för mig, och ge mig frukost på sängen och ge mig massa presenter!!=( men men jag får väl hitta en tillfällig adoptivfamilj... mm det ska jag minsann göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback