det blir bättre dag för dag men bra lär det aldrig bli

vad ska en ensam, rastlös kvinna göra? nej det finns inte mycket... this was my weekend:

fredag: va hemma hos edvin och firade hans student och det var en mycket trevlig liten tillställning.. det bjöds på bål och smörgåstårta ( BIG favorit of mine:P)

lördag: åker till linnea för att fira hennes 18:årsdag och det va hur kul som helst och skitgod mat och trevligt sällskap... natten var en myyycket lång sådan:P haha

söndag: mormor, morfar, farmor och farfar kommer hit och firar min och min lillasysters födelsedag.. det bjöds även då på smörgåstårta jag älskar´t för mormor hade gjort den och ingen gör smörgåstårtor som min mormor! YUMMIE!! fick 1000 riksdaler och en digitalkamera=) hur glad som helst!!

idag ska jag fira min lilla syster som fyller 15 år.. kommer ihåg att man kände sig så gammal när man va 15, fan träffade micke när jag va det:S men nu känns det som att Matilda fortfarande är 10! hon kommer alltid vara liten i mina ögon.. det är även snart dags för mig att fylla myndig vilket jag med glädje ser fram emot...
nåt annat jag ser fram emot är våran road trip till tyskland:D:D ska bli så jävla kul!! bara mamma ger med sig och lånar ut pengar till mig för just nu såhär i början på sommarn är det inte så mycket klirr i kassan...
dit ska vi på lördag och på fredag ska man till sabina och vinka farväl på hennes lilla vis:p haha
har på känn att den här sommaren kommer bli den bästa på länge.. har dock ett sommarlov i mitt hjärta som jag aldrig kommer sluta se som den bästa i mitt liv... om jag inte minns helt fel så va det de mellan 8:an och 9:an..

why ooh why??






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback