vi är lördgens änglar

jaha jaa snart ska man till sofia då.. det är inte mycket som händer this days of my life...
det ända roliga jag har att berätta va väl att vi va hos kennx i torsdags och där va det massa kineser som försökte lära mig kinesiska och det gick hur bra som helst tills jag vaknade dagen efter då det visade sig att jag glömt allt.. hade ju vart lite smårockigt att kunna snacka kinesiska faktiskt, det må jag säga... ikväll ska jag till sofia bara och ta det lungt för att jag tror ( ja jag tror, jag vet inte) att jag ska jobba imorgon.. det är vad jag kallar framförhållning! haha att inte veta när man ska jobba.. men men sån är jag:D

som sagt annars så händer det inte alls särskillt mycket.. hoppas på att hinna med ett till projekt innan sommaren tar slut iaf.. skulle vara nice att göra nåt igen.. kanske bara dra över till åland en sväng.. skulle ju vara kung att vara på rock-off, men det tillåter inte plånkan... inte för att jag har nån, men jag har dock inga( aldrig) pengar att ha i den heller, och när jag väl har pengar är det aldrig särskillt länge som dom håller sig i fickan så det känns smått onödigt att ha en plöska faktiskt... kul man kan ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback