nej nu jävlar

nu är jag för deppig och ensam för mitt eget bästa.. men hoppas att denna dagen också ger mig nåt, har jävligt svårt att tro men man kan ju alltid hoppas.. än så länge får lars winnerbäck vara mitt sällskap och vem kan tacka nej till det? är så jävla tråkigt faktiskt att han inte ska ha nån sommarturné, för vafan ska man nu se fram emot liksom? har INTE råd att punga ut 600 spänn för att se honom i höst, nej jag vill se honom nu!!

min bästa medicinen en dag som denna skulle väl vara gott sällskap, schysst musik och en stänkare( eller 2,3, 4 eventuellt 5 ) men eftersom att mathilda är med sophie och sofia jobbar så återstår det inte många vänner i gnesta kvar... fan vad det här suger.. det är såna här dagar man önskar att man inte va singel utan hade en pojkvän som man kunde mysa med.. finns det såna att köpa tror ni? man kan ju köpa fruar och barn, så varför inte en pojkvän att mysa med dom dagarna som man inte har nåt bättre för sig? kanske det man ska satsa på när man bli stor? sälja tillfälliga pojkvänner via postorder... fan va jag är smart!!

men men så kul ska vi nog inte ha det.. kan ju fortsätta min dag genom att kolla på film och sakna mattan blom som jag inte sett sen han liftade till öland ( nej hon åkte till hultan och roskilde men hon tappade bort sig där på vägen hem och fastnade i borås) vilket jag tycker är ytterst tråkigt.. koom heeeem, vi böörjaar ooom iiigeeeen, vii glöömmeeeer aaaaaallt, däär uuteee eeee deeee såå kaaallt....

känn dig saknad fittidiot<3

Kommentarer
Postat av: MATTAN BLOM YOU PAL

HONEY IM HOOOOOME!!!!!!!!! DUDUDUDDU GLAD! en liten sång jag har gjort till dig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback