jag kan klara mig schäälv....

dagen började med att jag och mathilda och åsa åker ut till trosa havsbad och där spenderas resten av dagen och det va vääldigt trevligt med mycket sol och bad ( även om jag och mattan hade liite problem med att komma i vattnet sina stunder:s) må jag säga... svider lite i pälsen nu om jag ska vara helt ärlig:p haha

sen när jag kom hem umgåsades jag med min mamma och lill-Fimp senare bar det av in i skogen då jag och mathilda plockade blueberries.. det va sketagött men händerna va ju inte så jävla sexiga efter den lilla trippen:s sen gick vi iallafall till bebbe den gamla gösen va hemma hos honom i typ fem minuter och sen åkte jag och mathilda hem och jag är så trött att jag håller på att krevera! men men som vanligt händer det inte mycket i mitt liv.. i fredags va jag hemma hos sofia och det va trevligt och lördagen började väldigt segt och såg ut att sluta som en trevlig hemmakväll för mig och mathilda men icke, det bar iväg hem till tommy och där va det kröök ( dock varken för mig eller mathilda men för alla andra) inte så jävla rockit men kul...

som vanligt så händer det inte mycket i mitt dygnsfuckade, arbetslösa liv men men nåt ska man väl alltid se fram emot och det är den dagen då du du verkligen hör av dig... finns så mycket annat att bry sig om..... hora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback