I know that you live in a lie...

såå va mamma och lill-fimp hemma igen.. tyckte att jag hade städat jättebra, men det tyckte tydligen inte mamma som har städat typ hela dagen medans en annan har legat och sovit och försökt ta igen alla timmar som jag borde sovit inatt...
va på krök hos kennx ( det roligaste är att vi fick alla hans kompisar att också säga kennx, han heter egentligen kenny) där va det massa roliga människor jag aldrig träffat förrut förrutom micke i 7:an och pattrick... och massa kineser som försökte lära mig men det gick inte så där riktigt lika bra som dom kanske hade hoppats på:p

somnade runt sju/ åtta och mamma ringde och sa att jag skulle komma hem och jag tyckte jag va jättesmart och tyckte jag och mattan skulle röra oss typ vid ett men den envisa gamla geten skulle gå hur tidigt som helst och sen fick va sitta på stationen i typ en halvtimme ( kan tyckas lite men det är det inte när magen har knorrat ihop sig till ett litet russin och skriker efter föda som den brukar på morgonen) i gneppan town ösregnade det såklart men lill-fimp kom och hämta mig hos mathilda och jag slapp gå, men när vi kom hem sprack det minsann upp och sen va det strålande sol.. va och handlade mat med mathilda och sen käkade vi nachotallrik SÅ JÄVLA NICE FAKISKT!

varför ska allt hända just idag då? varför? jag vill inte jobba imorgon! men men jag är fattig och har inget val:( men men förhoppningvis lyckas jag vrida tillbaka dygnet lite iaf så jag är pigg och glad till natten imorgon då kan jag minsann rocka;p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback