I hope she´s going home with me tonight

vart är sommaren? vavava? inte här i allafall... det är så jävla tråkigt faktiskt....

har inte hänt så mycket i mitt liv.. va med sofia igår och det va ju en upplevelse utöver det vanliga.. haha vi hade tråkigt och gick den lååånga promenaden ner till statoil och köpte chips och dipp och gick hem.. sen kom karrebarre, pjersan och ÄMMLÄÄÄÄ ( emelie) och vi kollade på film(er) bandidas och night at the roxbury eller hur fan det stavas... kass som satan va den i allafall! det va trevligt trots att jag fick sitta helt själv i min gungstol(!) och krama kuddar men jag va lycklig iaf:p det hela slutade med vattenkrig och det va självklart jag som blev blötast:s dumma kax!!!!!!!!!!

idag vette satan vad som händer man kan ju alltid hoppas att det händer nåt kul.. men det chansen är kanske inte lika stor som man skulle våga hoppas på:p

nu sitter man här och hoppas på att skrapa ihop stålar till en till semester.. men den chansen är väl lika står som att skrapa ihop en miljon på en tialott:s ( inte står med andra ord) snart kommer mamma hem och då är det slut på friden har vart så jävla nice att vara själv... käre gud låt varje sommar vara på detta vis! jag älskar´t!!!

VILL HITTA PÅ NÅT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback