i don´t love you like i did yesterday

jaahaa så va man tillbaka.. det va ett bra jävla tag sen och mycket har förändrats fast ingenting händer.. haha jaa efter skolavslutningen( som firades nyktert och glatt hemma hos sofia) bar det av till danmark men mathilda, henke och danne... det va ett minne för livet, inte som en plankstek men nästan:P hahha

väl hemma igen va jag ensam och midsommar firades hemma hos pjersan i hölö... MYCKET LYCKAT!:D

jaa sen åkte jag och mattan till åland till min family där vi låg och pressade i tre dagar ( mathilda lyckades bli pepparkaksbrun medans en annan knappt fick färg på kroppen:(....)
sen åkte vi hem 4:de juli och firade min 18 års dag:D det va hur kul som helst... först va vi på hotellet i gnesta ( eftesom att jag inte ar skaffat varken leg. eller pass och ella jobbade så va vi där) drack goda drinkar och käkade plankstek:D sen va det hem och parta vidare... slutade som det brukade och jag har sagt det förr men jag säger det igen ALDRIG MER....

men inte ska man hänga läpp för....

igår va jag, mathilda och sofia på middag hos haaanrisch och det va sjukt mysigt.. käkade så jag seriöst höll på att spricka och såg mer gravid ut än vanligt:P haha

för se vad denna dag har att bjuda på... förhoppningsvis blir det kul... är lite rädd att alla föräldrar ska hata mig efter den här sommaren:s dom tycker att jag tar deras döttrar ifrån dom, men jag vill ju inte vara ensam!! haha








mathilda och sofia: om ni bara visste hur mycket ni betyder för mig! ni är så jävla underbara och jag älskar er!!
tack för att ni står ut med mig och förstår mig, trots att jag inte gör det själv... ni är bäst och guld värda...

Kommentarer
Postat av: mathilda

du är en underbar männsika :D <3

2007-07-11 @ 21:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback