how to save a life

jahaa snart är det slut på friden för då kommer mamii hem,, ska iofs bli rätt skönt också.. jag är nog inte redo att ta hand om ett så här stort hus:s haha men kul har det vart! igår kom hanrisch och danne förbi och kolad epå film och vi kollad på sleepy hollow ( som ska vara en thriller men är egentligen hur rolig som helst) och american history x som för övrigt också är en helschyst rulle:)

och på lördag ska man jobba:s va fan rätt länge sen nu så man är ju sådär lite lagom ringrostig.... i veckan ska man väl försöka ta sig ner, eller upp vet inte riktigt, till syster yster som jag inte träffat på år och dar.. haha sist vi hittade på nåt va vi i bålsta satt på en brygga och drack vin.. sluta med att vi badade och jag blev så rund om fötterna att jag inte kunde cykla hem.. så vi fick gå.. men det får väl bli en favorit i repris tycker jag...

stackars lilla sofia som ligger hemma och är sjuk.. krya på dig och om du har riktigt tur kanske jag kommer ner med lite soppa åt dig:p

ska försöka träffa maria i veckan också... det skulle vara mycket trevligt med tanke på hur länge sen det va jag träffade henne.. saknar dig och lillspurken och andra maria JÄTTEMYCKET!!

finns dock en till person jag saknar fruktansvärt jävla mycket men inga nämnda och inga glömda..  kan du snälla bara.. bara... nej fan jag vet inte inte vad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback