är det tiden på året som skrämmer..

ännu en dag som kommer och går.. har sovit som en död gris hela kvällen och det va uuuundrbart och välbehövt! idag har jag vart duktig och städat mitt rum och hela nedervåningen ( jag har t.o.m dammsigit!) tänka sig va? haha fast jag diggade mina änglatofflor( det låter fan så mycket sötare än dammråttor) så va dom tvugna att fara iväg:(
R.I.P säger jag bara....

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, antingen åka in till södertälje och träffa mathilda och bea eller kolla på film med haaanrisch... om jag ens finner pengar och energi till att åka vill säga, tycker att det är så jävla tråkigt att åka tåg och eftersom att jag tappat min mp3 i skogen så finns det inte så mycket annat att underhålla sig med...

ska jobba hela helgen också och det ska ju bli mer än måttligt roligt.. på fredag på hotellet ( så det är bara och komma och dricka  bira och umgås om man känner för det) och på lördag ska jag jobba med bella på nåt bröllop i tystberga ( även om jag fick nog på bröllopet ute på södertuna) men men vad gör man inte för storasyster och pengarna....

längtar tills jag jag samlat ihop lite kosing så jag kan shoppa! jag ska få pengar till en ny canada-tröja av mamma eftersom att hon färgade min andra, men dem här gången vill jag nog ha en grå... sen vill jag köpa en skinjacka och nya glajjer, och ett par nya jeans... fan det är så mycket jag vill ha så jag blir fan craaaazyy men men sån är jag:p

kul att det är så fint väder:/


tackar gudarna för mina vänner<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback