what ever matt!

denna helg denna helg.... jaa du matilda blom jag undrar hur vi alltid lyckas.. haha

i lördags va vi hemma hos en för mig okänd person.. va rätt taggad men med tanke på hur min och min mammas  några timmar tidigare konversation satte ett och annat käpp i hjulet för mig... haha men det löste sig rätt snabbt när alkoholen kom ut i systemet.... i slänga drag va det en trevlig kväll..
höjdpunkten va väl när Fanny brast ur i skönsång:D
sen styrde vi kosan hem till sabina där jag somnar såfort jag lägger huvudet på kudden och vaknar inte förns blomman försöker dra av mig täcket... inte så trevligt med tankr på att jag inte hade särsilt mycket kläder på kroppen... haha:D

idag vaknar man ju halvt dööd. käkar förjävla goda mackor som sabinas mamma hade bakat..
sen drar vi till sophie och kollar på sämsta beck filmen eeever.... hur gammal som helst och Gunvald( Micke P) va inte alls gunvald utan nån helt vanlig reko kille... viiilken besvikelse det må jag säga!
sen drar vi hem och jazzar lite och nu sitter man här och funderar på om man vågar dra ut i denna storm...
 hoppas hoppas.


" SARA BLINKA!!! du såg död ut" tack sabina men jag är bara trött....


"
här ska man nog passa sig för att ramla ner, ser jävligt hårt ut" mathildas filosofier om tägrälsen

" in your dreams pedro, in your dreams" allmänt skoj bara från en schysst rulle:P







skola imorn....... JIIIHAAA:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback