vårkänslor

det är inte varje dag man vaknar av att solen skiner så är års...men idag va en sån dag...
tyvärr höll inte känslan i sig så länge med tanke på snålblåsten.. kallt som satan..

undrar hur jag ska klara mig i två veckor utan dig baby<3
kommer sakna dig så jävla mycket.. din jävla hagga och lämna mig i kalla sverige...

förövrigt har det inte hänt så mycket.. måste fangöra nåt åt dena rastlöshet innan jag börjar klättra på väggarna och vafan ska man göra då? hahafan va kul det skulle va...

asså älskade Harry, haha så jävla söööt..

längtar så jävla mycket efter sommarn...







gårdagens: vet ni varför det baraär tjejer som fick välja kursen?   
                   
                            jaa för att det heter fitt-ness


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback