shooosan

kom precis hem från mathilda.. har vart med henne och matilda och sophie( badrumsmattan, heltäckningsmattan och soffan) fan kan ju snart öppna vårt eget lilla IKEA :)
att vara med dom kan ju inte innebära annat än döden... det suger iaf musten ur en...
har städat mattan och allas våran pappas lägenhet.. kan helt uppriktigt säga att det va rätt kul:D

hoppas att helgen bjuder på lite skojsigheter... inget illa menat mot den förra men det va ju inte så kul.. ajg sov ju typ bort hela natten:( men men är van att vara utanför händelsernas centrum( det är ju där som brukar hänga) hahah älska anders och måns!


JAG ÄLSKAR OLGA!!
och mattan och mattanoch sabban<3










Micke förlåt....
jag har försökt och försöker fortfarande att hitta känslan som försvann...
tack för att du visat mig vad kärlek innebär...
kommer alltid att vara en stor del av mitt liv<3

Kommentarer
Postat av: MATTAN

hahah vad var det där med kokain/kola att man blev kändis?? HAHAHAHAHA HAR GLÖMT GAAAAAAAH (TOKIG)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback