oioioioi

denna kväll har varit en kväll utöver det normala haha...:D
va hos henke igår och krökade ett tag sen sprang jag och sabina mellen hans hus och busshållplatsen i fyllan och villan men vi hittade ändå inte hem.p hahaha
sabina bestämmer sig för att det är slutlekt och vi åker ner på stan,går till donken och köper en dricka som jag sedan spetsar.. haha förjävla gott!!!  not
snart ska man hem till mathilda och göra sig iordning för kvällens utgång.. förhoppningsvis blir det kul..
den största frågan i nuläget i fall jag kommer att få pengar eller inte.. kan inte fatta att jag gjort slut på 2500kr sen julafton! kanske inte hade vart så svårt om man handlat nåt emn det har jag inte.. krökat upp heela slanten och jag som behövde en ny funk. min andra älskade barbiefunk blev kidnappad:(
 och jag måste ge sofia pengar och jag måste ha kläder och snart nytt smink ååh jaa vilken underbar dag...

älskar er alla som förgyllt min dag med allt underbara tjat! tack så mycket min käre mor och bengt mikael johannes åström.... gillar er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback