jahapp

har precis lämnat av mattan.. det va ju sista gången men  såg henne på två veckor då:(

dagen har vart allmänt trevlig och jag kände redan imorse när jag hade somnat vid frukostbordet att denna dag skulle bli nåt utöver det vanliga... och som sagt det va det... tog halv nio bussen in och sen har jag och mathilda bara jazzat runt i skolan heela dagen.. hur kul som helst...

sen hade vi gympa och det va skoj, spelade basket, fast vi inte fick vara med.. tråååkigt

sen drog vi ner på stan och träffade sabina och emme, sen träffade vi matida och sen stötte vi på maria och maria, vickan OCH pershagen( bea och carro ) och sen mikko sen drog vi hem....

nu sitter jag här i min ensamhet och som vi redan filosoferat ur är att ensam är inte stark..funderar på vad man ska göra imorn.. hoppas att du är frisk henke






HARE BRA I TAJIS MATTAN

Kommentarer
Postat av: (det är matilda, hehe)

hahah ENSAM ÄR VISST STARK VAD SNACKAR DU FÖR SKIT!!! // din vän Agnes Ahlberg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback