jaa kära nån

dagen har ju vart en saga i sig att ta sig igenom... tack vare gårdagen hahaha
tror att jag hade skojj, sov för det mesta men men tack till alla hjälpare<3
idag har man ju inte gjort så mycket.. vaknade och hade hela partymunderingen på sig och en stark längtan till vatten....
sen vaknade soffan<3 glöm inte att du är bäst! vi drog tillsabina och jazzade ett tag innan vi drog hem..
kom precis hem från mattan, har vart dä och kollat på tusenbröder älskar och druckigt en jäävla massa cola..älskar ännu mer
när vi va på väg hem mötte vi ett par filurer som påminde oss om våra fjortisfyllor.. ganska roliga minnen haha:D nåt som ger ännu mera minnen är dessa underbara låtar mattan skickar till mig haha säger bara DIA PSALMA hahahaaha..
ska väl gå och knyta mig om ett tag, är förjävla trött hahaha






man tror att man känner sig själv..
man har nog ingen aning om vad man är kapabel till...
hatar mig själv för att jag ens tänkt tanken....


Kommentarer
Postat av: Anonym

GUmman du vet att du är bäst!

Postat av: Anonym

du har fått mig att le igen!

2007-01-08 @ 11:30:37
URL: http://ssabina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback