happy new year!

jaa vad kan man säga annat en att detta nyår va lyckat:D
va med dom människorna som betydermest förmig och va lite lagom onykter....

Dagen börjar med att Mathilda ringer mig kvart över 12 och tycker att jag inte skulle hinna dusha och packa mina grejjer till klockan va kvart över 2 men det ska jag säga att det hann jag minsann.p

Sen drar vi ner på gneppan town och hämtar Blom och Sabina och vi drar och handlar och när vi kommer hem lagar vi maaaat.. hur underbart som helst bara det att våra fina försök till hasselbackspotatis inteville bli klara... haha

sen drar vi in till södertälje och har KUL:D


citat -06: "du känner mig, jag dricker inte" säger sofia, denstörta alkisen vi alla känner efter ett antal bärs för många.

kvällens:" no more 06" och även att vi skapade vårt eget lilla team av cheerleaders på tolvslaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback