HAALLEEEUUUUU

 jaa vad ska man säga, man kan säga att natten va rätt jobbig att ta sig igenom, haha men en mathilda som ligger och gnisslar tänder så kan man ju inte annat än ha sömnsvårigheter!

åkte in till södertälje och på tåget träffar vi carro en gammal klasskompis sen va  vi på U och sen va vi där i geneta och skulle fixa mattans ipod men det gick ju inte så vi drog ner på stan igen och käkade och så köpte jag en ny väska, en sjal och BH och trosor... sötaaaa
kanske ska man ta och kolla in rökrean nån dag;) hahahaha

sen drog vi iaf hem och hyrde " bring it on... all or nothing" gillar cheerleading filmer asså.. haha

nu har man vart och droppat av bruudarna och gick runt gnesta, sista biten va förjävla jobbig, men nu är jag hemma och i säkert förvar:D



ska försökasluta med detta år:
1,
rapa offentligt, (det är inte så trevligt har jag kommit på... haha )
2 börja träna ( det eviga löftet men ajaaa)
3 sluta smooooka ( vill väl alla som vart så dumma att börja)
4 vara mer snäll mot min mamma och Åsa

jaa ni, önska mig lycka till... det behöver jag på alla punkter utom sista...se yaah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback