yeaah...

det är inte varje dag man sover i en vattensäng( en upplevelse utöver det vanliga)....idag har man inte gjort så mycket annat än att fort hem och varit hemma.. Ellinor kom hit och så firade pappas födelsedag, den stackaren va så bakis att han va som en levande död.. har känt en väldig gemenskap med min far idag p.g.a just detta:P haha

Va på 18: års fest igår och det va en mycket trevlig tillställning, tråkigt som satan att dom va tvungna att stänga ner innan det kommit igång på riktigt men men shit happens... drog iaf till haninge och partade vidare, tågresan dit hade sina hinder men slutet gott allting gott som jag hört någon säga nån gång...

skulle vilja avsluta detta inlägg med att be om ursäkt för att det är en aning osammanhängande men det är precis det jag är idag... he he he=)


" asså jag känner verkligen ingenting!! bara lite" beslutsångest AB?


kvällen va full av citat och roliga små händelser, detta va dock det enda jag minns för tillfället:P haha
minnesluckorna va inte lika fullt så påträffande som dom brukar vara:D ( glad för det he he)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback