toorsdag

har vart hemma hela dagen och satan i gatan va underbart det har vart!!
vaknade ett par gånger imorse dock pga av min lillasyster som skulle låna en det andra, inte kunde fylla på sin mobil, så det fick jag göra klockan för tidigt på morgonen, men icke klagade jag! det är så jävla skönt att somna om! haha:D

sen vid lunchtid kom svängde Micke förbi på en bit lasagne och trevligt sällskap:P
har kollat på "djävulen bär Prada" och vill tillägga att boken är SÅ mycket bättre!!

vet dock inte vad dagen erbjuder mer men än är den inte slut, mamma kommer väl hem så småning om och man kanske kan få henne att hyra en film eller nåt, tjejkväll blir det iallafall för pappa är på åland och kommer inte hem förns imorn, hoppas att han köper med sig tuggummin:P haha

fick se ett litet papper nu och det visade sig vara min lillasysters uppsats och hon skrev om mig=)
fick mig att tjura! hon är så söt ( när hon sover eller är sjuk ) haha skojarrrrr



Längtar så sjukt mycket till våren och sommaren!! kan det inte bli varmt snart!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback