mååndag

mee love måndagar ( not!)

i fredags då for jag och mattan ut på äventyr igen närmare bestämt västehaninge där vi spenderade natten i en riktig fjällen stuga och drack jävligt mycker jäger och hade allmänt trevligt... dock ingen bastu denna gång och tametusan det är jag glad för...
kvällens höjdpunkt var dock taxichaffisen som va värmlänning, pratade om mörkrädda indier och inte visste till smala susie, men vi sa att det minsann va en film utöver det vanliga och att han borde se den...

i lördags va jag mer än lovligt trött och vill passa på att tacka min käre syster Ellinor för hennes alltid så uppiggande kommentarer     "fan va ni är äckliga, vart har ni vart?" thaank you =)
senare på kvällen så va jag med svullo och "lanande" haha det va inte så kul, men jävligt skönt, va rätt taggad ett tag men tröttnade ganska fort... sen styrde kosan oss hem och på tåget stötte vi på två tjejer som blivit överlyckliga för deras 6-pack 3.5:or.. jag säger bara: LÄNGE LEVE UNDOMENS GLADA OCH OKSYLIGA LEKAR!!( från maddicken om jag inte minns fel) jävligt djup film btw

idag har väl dagen vart skapligt skojig:D kom till skolan, hade ingen natur och tänkte jag skiter i det här och sagt och gjort jag åkte till mattans skola, va agnes ett tag och sen fick ajg äntligen komma in:D
sen när hennes otroligt långa och osammanhängande( men samtidigt underhållande) historielektion va slut gick vi er på stan..

nu sitter man här alldeles ensam coh har jävligt ont i ryggen, men tro fan det att livet är underbart ändå!:D





helgens:  KÄFTEN BA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback