he be alright, we call his mama!

idag mår man ju som man förtjänar :/ haha gårdagen skulle man ta det lungt och bara kolla på film men icke sa nicke för det bar av till dan´s crib och det kan ju bara betyda en sak... det är fan nåt med luften i brunnsäng! väckte mathilda i morse som mumlade nej tills jag sa att jag skulle lämna henne om hon inte gick upp och då gick det äntligen undan lite. sen gick vi som vandrade sensationer vid 7 snåret till bussen, jag va TVUNGEN att komma hem för att hinna fira Papi som fyller år idag... grattis pappsen<3

ikväll ska man til södertälje och parta lite med the bruds idag igen:D hopppas att man inte däckar nånstans som jag skulle tippa på att jag med största sannorlikhet kommer att göra idag, med tanke på dom få timmar av sömn.... tviii








I dina ögon va det lättare att va, i dina ögon, jag trivdes bättre i dina ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback