.....

jahaa och så va denna helg över.....
fredagen överaskade oss allihopa något otroligt, det blev en kväll full av citat och massa skratt:D
den kvällen va vi allt annat än oss själva, några exempel: snobbar, graffare, huliganer EKSETRA EKSETRA ( eller hur Matthew?!)

igår bar det av till nyköpingstad med mamma a.k.a rallybritta och min lillasyster som va glad och trevlig dagen till ära. väl där köptes det ett par svarta cheap monday jeans, en vårjacka, en väst och schysta glajjer:D

vaknar idag med en huvudvärk som man sällan vill prata om(?) men men hade ont iaf..
åker hem och åkte till södertälje för min mamma har tröttnat på att jag numera inte är ägare till en mobil så det skulle inhandlas en sådan. besvikelsen på utbudet va förödande och det blev en favorit i repris: en helt slitter ny BARBEIFUNK::D:D:D mee so happy.

i veckan har jag bestämt mig för att försöka gå på alla lektioner och vara lite duktig och iaf sjukanmäla mig om jag inte orkar stanna kvar, vilket jag va jätteduktig med förrut, men att det nu nästan eller aldrig sker.
hoppas att veckan bjuder på trevligheter, ska nog masa mig iväg till ett yogapass också.. kan bahövas.. he he




" ska nog kriva nåt coolt på engelska: i´m in löööve"  fan mattan, du är skitcool!!

Kommentarer
Postat av: mathilda

det heter eksetera :)

2007-02-22 @ 11:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback