.....

jahaa. nu är man heeemma:D äntligen.. fast jag har ju vart det ett tag för vem fan pallar att vara i skolan till halv fem?? jaa det är väl den största frågan... haha

kom hem kollade på cityakuten( måste passa på att tillägga att det är så grymt bra!!)
fällde ett par tårar om jag ska vara ärlig... vet inte varför dock.. är väl allmänt sentimental dessa dagar.:S
eller nåt... jaa och igår kollade ajg och matilda på bert:D såå jääävla bra!! haha klimpen in my heart!


"vi ka ju sälja din fula kropp, den vill ju ändå ingen ha"
"du, det är jävligt många som skulle ha min kropp, kolla ballen bah"

hahaha:D

hoppas på att man slipper alla mardrömmar som de flesta kvällar jagat mig.. inte så jävla kul att man drömmer om en sjuk man som blandar ihop massa spränggrejer bara för spränga Järna och att man sen åker efter en bil.. inte alls så trevligt som det kanske låter :p

nu så ska man väl försöka pallra sig ut och gå en liten sväng, trots att jag hellre vill ligga hemma och kolla på smala susie, men den har ju sabina nu och jag äger ingen annan bra film... så jävla tråkigt...

längtar till sommarn och jag längtar till helgen!! fast mer till sommarn, måste skaffa mig ett arbete, satan i gatan va jobbigt, men men även om det så ska vara på hebbevillan denna sommar också så får det väl bli så! fan...


äntligen är veckan snart slut och ja fan va skönt

Kommentarer
Postat av: MATTAN

jahaa så du vill blanda t-sprit och kokain, nemen va trevligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback