denna dag

sitter nu i skolan och längtar hem... haha har en hel dag framför mig i skolan, slutar vid HALV 5!!!!
inte helt okej....

denna helg har som vanligt varit nåt utöver det vanliga! kan bara säga att frdagen va full av skratt och lördagen va full av tårar, både utav glädje och sorg ( mest sorg om jag ska vara ärlig)

men men mathilda kommer hem snart och som vi har längtat! finns ingen som lyser upp en tråkig vardag som hon<3

vill bara ta och säga att jag beundar alla mina vänninors förmåga att bara skaka av sig allt som är jobbigt och se ljust på framtiden! det är inte alla som kan!

ett litet citat från helgen som jag tyvärr är tvungen att censurera pga att det är ett väldig grovt:

" sara du har snö i *****" haha hoppas fan att ingen hörde.. jävla matilda blom! omöjligt att vara med henne en kväll utan att förlänge sitt liv med minst tio år( ett gott skratt förlänger livet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback