äntligen friday

vad ska man göra idag då? juppjupp, gick minsann till bussen imorse satt och väntade påbussen och mamma ringer: DU MÅSTE KOMMA HEM!!
visade sig att jag hade låst henne ute.. hihi inte med mening att tillägga! men nu orkar jag inte, verkligen orkar inte pallra mitt as till skolan, borde kanske göra det, men som Eica skulle sagt :
 "skolka, det är heelt naturligt"
då kan man inte annat än att stanna hemma och mysa en dag till=)


Matthew don´t be mad at me:( jag älskar ju dig, och det va inte min mening att inte åka bussen!! haha come on then, be happy:D

varför är allt så tråkigt på vintern? asså, man orkar inte någonting!! det mysiga med snön har liksom tappat all charm och det ät bara tråkigt, alla ink. jag längtar efter sol och värme. man är så begränsad på vintern, man kan inte alls göra som man vill! man är så blek och orkeslös(yeah, stavning? ser helt skevt ut men aja) vill ha energi!! vill ha sommar, vill ha värme!!



jag vill :

* ha ny vårjacka och nya skor ( me love shoes!)
* åka till malta med projektarbetet
*ha vår NU!!
*åka på kryssning i sommar med Mathilda och hennes underbara farmor och farfar
* Lars Winnerbäck konsert
*att alla mina vänner ska vara glada och på topp!!




 The Killers -  mr Brightside

Kommentarer
Postat av: mathilda

yees, farmor och farfar kryssning :D
"jäääääääääääääääääääääääääääääävla idioter" HAHAH

2007-02-16 @ 17:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback