aldrig mer

jag ska aldrig bli kär i nån igen! aldrig mer...
man blir bara sårad. ska aldrig aldrig aldrig mera vara älska nån igen, man skadar bara sig själv.
kärlek är bara problem, kärleken är blind och det leder bara till att man gör saker som man ångrar och gör att  man väljer fel.. nej jag kommer aldrig bli kär igen, aldrig hitta någon att dela mitt liv med, kommer leva med 100 katter i en liten jävla lägenhet i nån håla ( allergisk mot kattfanskap men vafan)
vill inte ha nån man, man klarar sig så bra utan! att vara kär ger en bara problem!! varför vill alla hitta en karl för? man klarar sig så mycket bättre utan.. tjatar om att ni behöver kärlek men den kärlek som era vänner ger er är så mycket starkare! jag vet hur det är att vara kär, sväva på rosa moln och man kan göra allt, verkligen allt för den man älskar. att ge upp allt för den personen är ingenting, inget  spelar roll, inga vänner, inga familjemedlemmar, inte skolan, absolut ingeting förrutom den människan. man offrar så mycket.... att man t.o.m skulle kunna dö för den..
jag är så glad att ni stått ut med mig och funnits där trors att jag inte förtjänar det.

nej, aldrig mer ska jag vara kär, det är BARA problem 

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG HÅLLER FULLSTÄNDIGT MED / hemlig beundrare



(Ja det är jag matilda blom)

2007-02-17 @ 12:28:40
Postat av: MATTAN

tacka gud för att du har blivit en mer hängiver bloggskrivar, KEEP IT GOING BROTHAAAAAAAA.

"Ska vi röra oss in mot centrum..?"

Postat av: ..

nej! att vara kär är underbart, om man är det i rätt person!

2007-02-25 @ 22:18:21
URL: http://anonymtack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback