2 down, 2 to go

sen är det fredag:D sjukt hur man kan älska helgen så mycket... hmm, eller så hatar man bara den tråkiga vardagen, alla rutiner och skolan.. hmm ytterligare en fråga som tål att tänkas på:P

älskar tisdagar dock, för att det är den ända dagen jag har sovmorgon och slutar tidigt:D thank you thank you!! älskar företagsekonomi läraren Harry som hellre sitter och pratar än jobbar, kommer väl att straffa sig så småning om men men den dagen den sorgen...

är hemma och tar hand om min käre lillasyster som är sjuk:( alla är sjuka, alla Mattor och Soffan:( hoppas att man inte blit smittat, hatar att vara sjuk, kan dock vara skönt ibland, bara ligga hemma och jazza, dricka massa te och och läsa tidningar:D ( dock inte aftonbladet och sånt skit, min plan om att bli allmänbildat störtade fortare än... än... jaa det fins nog inget som störtat lika fort =/ ) he-he

imorgon är det alla hjärtans dag och den ska " firas" med en middag med bengaa.. hoppas att det blir revligt...


har även fått reda på att min älskade vovve fått hjärtproblem:(
inga långpromenader och hårdbatning för lilla Iza... hoppas att det går bra=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback