sometimes I wish he was you

valleballe är hääär!

och en annan är hemma och jazzar... resten av la familia är i motala men inte fan pallade jag att åke land och rike runt bara för att fira valborg såå nej jag blidde hemma den här gången också...
helgen har vart en mycket trevlig sådan, vart ute på ett lantställe och grillat en jävla massa:D jävligt nice ( sparade dock årets första bad till någon gång då vädret faktiskt tillåter... )  har dock jävligt ont på sina ställen som är resultatet av lite för mycket av det goda som resulterade i en schyst vurpa baklänges ner i en svinbrant trappa som resulterade i en par bulor och blåmärken... ibland har man änglarna på sin sida.. haha

jaha så vad finns det mer att säga om mitt liv soo far nej inte mycket.. var i södertälje idag och köpte mina efterlängtade shoes. har spanat in dom jävlarna sen snön fortfarande låg vit på marken och då är det inte så tilltalande att köpa ballerinadojjor så det blev idag istället... jaa VÄLKOMMEN TILL MITT HÄNDELSLÖSA LIV...




PS. min skärgårdsdokter satt på tåget idag:D kan göra den tråkigaste dagen till en fröjd DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback